ادامه کشتار فلسطینی‌ها بدست نظامیان صهیونیست

۴ فلسطینی دیگر از جمله نوجوانی ۱۵ ساله در تیراندازی نظامیان صهیونیست و در چهارمین جمعه تظاهرات پی در پی، جان خود را از دست دادند.

شمار شهدای فلسطینی در ۴ هفته تظاهرات مسالمت آمیز و به علت فریاد زدن حق بازگشت به سرزمین اجدادی خود به دست کم ۴۰ نفر افزایش یافت.

آتش زدن لاستیک خودرو به یکی از ویژگی‌های درگیری هفتگی معترضان فلسطینی با نظامیان صهیونیست تبدیل شده است. این هفته باد هم به کمک معترضان آمد و ستون‌هایی از دود غلیظ ناشی از سوختن لاستیک‌ها را به سوی نظامیان صهیونیست هدایت کرد.

با دود نمی‌توان جلوی تک تیرانداز‌های ارتش رژیم صهیونیستی و گاز‌های اشک آور ایستاد، اما جوانانی هستند که با وجود زخمی شدن در روز‌های گذشته باز هم آمده اند و لنگ لنگان اعتراض خود را فریاد می‌زنند.

یکی از معترضان گفت: «من به زخمی شدن اهمیت نمی‌دهم، حتی اگر پایم را از دست بدهم باز هم می‌آیم. آنچه که اینجا دارد اتفاق می‌افتد با هدف یادآوری آرمان فلسطین است. ما اینجا آماده ایم تا حق بازگشت به سرزمین مان را پس بگیریم.»

معترض دیگری گفت: «بسیاری به ما می‌گویند این راهپیمایی اعتراضی را متوقف کنید، اما هیچ کس حاضر نیست در مقابل پایان دادن به اعتراض چیزی به ما بدهد.»

یکی دیگر از معترضان گفت: «من پیر شده ام، اما آمده ام تا شور و اشتیاق خود را نشان بدهم و به جوانان تاکید کنم به مبارزه ادامه بدهند.»

رژیم صهیونیستی پس از ۴ هفته تظاهرات و ناآرامی هنوز حاضر نشده هیچ امتیازی به معترضان بدهد و زندگی روزمره فلسطینی‌ها را در غزه کمی بهبود بخشد.

در ضمن خانواده‌ی مهندس فلسطینی که در مالزی ترور شده می‌گویند موساد، دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، او را ترور کرده و به قتل رسانده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش داده اند فتحی البطش در نزدیکی مسجدی در کوالالامپور هدف حمله قرار گرفت و به ضرب گلوله مهاجمان ناشناس از پا در آمد. دو موتورسوار از صحنه ترور گریخته بودند. حماس اعلام کرد البطش یکی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی بوده و در دانشگاه مالزی تدریس می‌کرده است.

رونن برگمان، نویسنده تاریخ موساد با نام «برخیز و نخستین کسی باش که می‌کشی» در گفتگو با الجزیره انگلیسی، فتحی البطش را به نقل از موساد یکی از اعضای گردان عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس معرفی کرد که مسئول گردآوری اطلاعات و تجهیزات در داخل و خارج از غزه با هدف توانمندسازی نظامی جنبش بوده و موساد، طرح ترور همه اعضای این گروه را از پیش ریخته است.

وی، یکی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی را تکذیب و فرار از هر گونه پذیرش چنین رویداد‌هایی دانست و گفت، دخالت در ترور‌های هدفمند بدون دستور و حکم قضایی صورت می‌گیرد و تل آویو هرگز دست داشتن در این ترور‌ها را نمی‌پذیرد.