سلاح ویرانگری که در انتظار تروریست‌های مستقر در سوریه است+ عکس

در حقیقت گروه های تروریستی از حضور خود در استان درعا هر از چند گاهی در راستای تحقق بخشیدن به اهداف استکبار جهانی سوء استفاده می کنند.

گزارش های رسیده از درعا از رسیدن گردان ها، زره پوش ها، تانک ها، راکت و موشک اندازهای پیشرفته ارتش سوریه حکایت دارد که تاکنون هیچ کس نمونه آنها را به چشم ندیده است.

سلاح ویرانگری که در انتظار تروریست های مستقر در سوریه است+تصاویر

این جنگ افزارها همچون تسلیحات مشاهده شده قبل از نبرد غوطه شرقی از توان انهدام بسیار بالایی برخوردار هستند؛ ارتش سوریه با استفاده از نیروهای زبده و تسلیحات پیشرفته با سرعت چشمگیر که همه را غافلگیر کرد، توانست بر تروریست ها در غوطه شرقی، اردوگاه یرموک و حجر الاسود پیروز شود.

نیروی هوایی روسیه نیز در حال آماده شدن برای استفاده از بمب ویرانگر 'کاب 1500' است که در اصابت قرار دادن اهداف مورد نظر خود از دقت و توان ویرانگری بسیار بالایی برخوردار است.

بکارگیری این بمب در نبرد موسوم به "سلمی" نقش سرنوشت سازی برای از بین بردن مواضع تروریست ها ایفا کرد و ارتش سوریه با کمک آن توانست گروه تروریستی"جیش الفتح" مورد حمایت ترکیه را شکست دهد.

سلاح ویرانگری که در انتظار تروریست های مستقر در سوریه است+تصاویر

وزن بمب کاب 1500، یک هزار و 525 کیلوگرم و طول آن چهارمتر و 60 سانتی متر است و سرعت سقوط بمب بین 550 تا 1100 کیلومتر در ساعت است و از آن برای در هم کوبیدن تاسیسات نظامی و انبارهای مهمات و خطوط راه آهن و مناطق کوهستانی در دوران جنگ استفاده می شود.