ارتش سوریه طرح های آمریکا و اسرائیل را نابود کرد

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در پیامی خطاب به نیروهای مسلح این کشور به مناسب هفتاد و سومین سالروز تاسیس ارتش سوریه گفت: شما از یک دستاورد به دستاورد بزرگتر و از یک پیروزی به پیروزی دیگر در مقابله با تروریسم هدفمند و مورد حمایت منطقه ای و بین المللی حرکت می کنید. شما پاسداران مهین و دژ مستحکم در برابر طوفان های شرارت و تجاوزگری و پیگرد هسته های تروریستی هستید و آنها زیر گام های شما نابود می شوند و آنها در برابر عزت و اراده و پافشاری شما برای پاکسازی هر وجب از خاک عزیز ما از پلیدی آنها، شکست می خوردند.

وی افزود: شما در طول هفت سال و اندی به همه جهان ثابت کردید که مکتب کاملی در میهن پرستی و دلاوری و جانفشانی و فداکاری هستید. شما ثابت کردید که دژ مستحکمی هستند که انبوه تروریسم در جلوی درهای آن درهم شکسته و نابود می شود. شما همواره شیرهای میدان نبرد و معجزه آفرین بوده و باقی خواهید ماند.

بشار اسد خطاب به نیروهای مسلح سوریه تصریح کرد: ما به یاری جانفشانی و دلاوری شما به امنیت و ثبات امروز در اکثر مناطق - از حمص، تدمر، القملون، دیرالزور، غوطه شرقی و غربی و صحرای دیرالزور گرفته تا سایر شهرها و روستاها و مناطقی که تروریست ها مدتی آنها را با پشتیبانی سلاح ها، تجهیزات، پول ها و ماشین تبلیغاتی اجیر شده به اشغال خود در آوردند - رسیدیم.

وی افزود: اما شما در نهایت امر این تروریست ها را مجبور کردید که خوار و شکست خورده خارج شوند، زیرا شما طعم شکست را به آنها چشاندید و حلقه های پی درپی طرح صهیونیستی – آمریکایی که همگان را بدون هیچ استثنایی هدف قرار می دهد؛ در هم شکستید. بله این مناطق آزاد شده به یاری جانفشانی و دلاوری های شما است که با امنیت و ثبات به آغوش میهن بازمی گردد و اهالی آن دوباره به آنجا باز می گردند.