ادامه انتقاد‌ دموکرات‌ها از سیاست‌های ترامپ

سناتور برنی سندرز، نماینده دموکرات ایالت ورمونت در سنای آمریکا طی سخنانی در یک گردهمایی انتخاباتی در دیترویت ایالت میشیگان به شدت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت ترامپ به شکلی بیمارگونه دروغ می گوید و رای دهندگان طبقه کارگر را با سخنان دروغ خود فریب داده است.

به موجب این گزارش، سناتور سندرز که شب گذشته در حمایت از عبدالزاید Abdul El-Sayed نامزد حزب دموکرات در انتخابات فرمانداران ایالتی در ایالت میشیگان سخن می گفت با اشاره به تلاش‌های ترامپ در جهت لغو قانون مراقبت‌های بهداشتی موسوم به اوباما کر و قوانین مالیاتی دیگر که به گفته وی به نفع ثروتمندان آمریکایی تمام شده است، تاکید کرد: ما به فرماندارانی مانند عبدالساید نیاز داریم تا در برابر طمع ورزی و دروغگویی های بیمارگونه ترامپ بایستند، ما به فرماندارانی نیاز داریم تا به همه مردم این کشور یادآوری کنند وقتی ترامپ به میشیگان آمد به مردم این ایالت و مردمان دیگر ایالت‌های آمریکا قول داد تا برای همه مراقبت های بهداشتی و درمانی فراهم کند. ولی وی فقط دروغ گفت و دروغ گفت.

سندرز همچنین با اشاره به شعارهای انتخاباتی عبدالساید مانند مقابله با نابرابری درآمدها و نفوذ فساد در عالم سیاست افزود: آنچه من می دانم و همه شما می دانید این است که تغییرات واقعی هرگز از بالا به پایین صورت نمی گیرند بلکه همواره تغییر از ریشه شروع می شود.