احتمال حذف ستاره جنجالی ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود

شورای شهر «وست هالیوود» در لس آنجلس کالیفرنیا قرار است برای حذف ستاره مشهور «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در پیاده روی «مشاهیر» در هالیوود رأی گیری کند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این شورا قرار است طرحی را به رأی بگذارد که شورای شهر لس آنجلس و اتاق بازرگانی هالیوود را تشویق به حذف ستاره ترامپ بکند.

در این طرح نوشته شده است: «شورای شهر قرار است به خاطر رفتارهای منزجر کننده دونالد ترامپ با زنان و دیگر اقدامات او که با ارزشهای وست هالیوود، منطقه، ایالت و حتی کل کشور مغایرت دارد، شورای شهر لس آنجلس و اتاق بازرگانی هالیوود را برای حذف ستاره مشهور او از خیابان مشاهیر تشویق کند.»

رأی گیری برای حذف ستاره دونالد ترامپ در خیابان مشاهیر هالیوود

شورای شهر وست هالیوود در ادامه این طرح نوشت: «داشتن یک ستاره در پیاده روی مشاهیر یک امتیاز محسوب می شود که ستاره دونالد ترامپ به خاطر رفتار ناپسندی که او با زنان داشته است --که از جنبش های اعتراضی علیه او مشخص است-- نباید در هالیوود و جوامع صنعت سرگرمی مورد قبول باشد.»

ارائه این طرح حدود چند هفته پس از آن رخ داد که یک مرد با کلنگ ستاره ترامپ را در پیاده روی مشاهیر در هالیوود تخریب کرد. شخصی به نام «آستین کلی» مسئولیت تخریب ستاره ترامپ را بر عهده گرفت و خود را به پلیس تحویل داد. از زمان روی کار آمدن ترامپ، ستاره مشهور او در این خیابان تاکنون 2 بار از سوی معترضان به سیاست های او تخریب شده است.

در پیاده روی مشاهیر هالیوود بیش از 2000 ستاره برای بازیگران، تهیه کنندگان، موسیقی دانان و همه افراد سرشناس دیگر قرار دارد. مدیریت این پیاده رو بر عهده اتاق بازرگانی هالیوود است. اتاق بازرگانی هالیوود پیشتر اعلام کرده است که هرگز به خاطر ایجاد یک اختلاف یا منازعه، ستاره های این پیاده رو را حذف نخواهد کرد.