سرنگونی پهپاد صهیونیستی توسط تظاهر کنندگان

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز با پخش فیلم سقوط پهپاد و تجمع جوانان فلسطینی در اطراف آن، به سرنگونی این پهپاد اعتراف کرده است. این رژیم ماموریت پهپاد را شلیک گاز اشک آور به تظاهرکنندگان فلسطینی ذکر کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی چگونگی سرنگون شدن پهپاد توسط تظاهر کنندگان را فاش نکرد.

** مقاومت تنها راه دفاع از حقوق ثابت فلسطینیان است

'جنبش جهاد اسلامی فلسطین' در بیانیه ای با تاکید بر تداوم مشارکت گسترده در 'راه پیمایی های بازگشت' در نوار غزه ، قدس و کرانه باختری، مقاومت را تنها راه دفاع از حقوق ثابت فلسطینیها و مقابله مداوم با رژیم صهیونیستی دانست .

این بیانیه افزود: مردم فلسطین بار دیگر ثابت کردند که بر مقابله با اشغالگران صهیونیست و سیاست های خصمانه آنها اعم از محاصره، تجاوز ، آوارگی مردم ، ویرانی خانه ها و تعقیب فرزندان آنها، مصر هستند.

این بیانیه با درخواست از همه اقشار مردم فلسطین برای حضور فعالانه در راه پیمایی های بازگشت ، همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را محکوم و خواهان پایان دادن به محاصره ظالمانه غزه شده است .

** نام راهپیمایی جمعه بعد مقاومت تنها گزینه ماست

'شورای ملی راه پیمایی بازگشت' در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم فلسطین در راه پیمایی جمعه آینده ، نام این راه پیمایی را 'مقاومت تنها گزینه ماست'، عنوان کرد .

نام راه پیمایی دیروز فلسطینیان در نوار عزه، 'به کوری چشم ترامپ ، ما بازمی گردیم' بود که با مشارکت هزاران تن از فلسطینی ها در پنج منطقه هم مرز با سرزمین های اشغالی برگزار شد.

این بیانیه افزود: دولت ترامپ شریک رژیم اشغالگر و دشمن مردم فلسطین است و با اعلام شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی می خواهد حقوق مردم فلسطین را از بین ببرد .

راه پیمایی بزرگ بازگشت از فروردین ماه تاکنون هر جمعه در نواحی مرزی نوار غزه و سرزمینهای اشغالی برگزار می شود. در جریان این راه پیمایی و حمله نظامیان صهیونیست به راه پیمایان صدها فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند .