بازیگر زن فیلم‌های مستهجن دست از سر ترامپ بر نمی دارد

«مایکل اوناتی»، وکیل آمریکایی که با پرونده «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی داشت به شهرت رسید، روز گذشته (شنبه) اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا باید برای جرم هایی که در راستای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مرتکب شده است، متهم شناخته شود.

وی در حساب توییتر خود نوشت: دونالد ترامپ باید برای آن دو فقره جرمی که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داد، متهم شناخته شود. هیچ دادگاهی تاکنون اعلام نکرده است که یک رئیس جمهور نمی تواند متهم شناخته شود و هیچ قانونی مانع چنین مسئله ای نشده است. زمان آن رسیده است که دیوان عالی آمریکا درباره آن تصمیم گیری کند.

مایکل اوناتی این توییت را یک روز پس از آن منتشر کرد که دادستان های فدرال نیویورک برای نخستین بار اعلام کردند دونالد ترامپ پیشتر در طول انتخابات سال 2016 به «مایکل کوهن»، وکیل خود دستور داده است به دو بازیگر زن فیلم های مستهجنی که با آنها رابطه نامشروع داشته است، حق السکوت پرداخت کند.

دادستان های فدرال نیویورک آمریکا اعلام کردند مایکل کوهن پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دستور دونالد ترامپ به «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجن و «کارن مک دوگال»، مدل سابق یک مجله مستهجن –که هر دو نفرشان با دونالد ترامپ رابطه غیراخلاقی داشته اند-- حق السکوت پرداخت کرده است. این درحالی است که رئیس جمهور آمریکا این مسئله را تکذیب کرده است.

به دنبال افشای رابطه غیراخلاقی استورمی دنیلز با ترامپ، مایکل کوهن پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه، مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به این بازیگر زن پرداخت و او را وادار به سکوت کرده است. مایکل کوهن در ماه اوت سال جاری میلادی به دلیل استفاده از پول کمپین انتخاباتی ترامپ برای پرداخت حق السکوت به «استورمی دنیلز» مجرم شناخته شد. وی در دادگاه اعتراف کرده بود که به دستور دونالد ترامپ این پول را پرداخت کرده است. این درحالی است که دونالد ترامپ هم «مایکل کوهن» را به دروغگویی متهم کرده است.