سران رژیم صهیونیستی به جان هم افتادند

در مصاحبه ای با شبکه خبری عبری «کان»، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ مستعفی دولت نتانیاهو که با درگیری های فراوان، از میانه راه این پست را از موشه یعلون گرفته بود با حمله به دولت نتانیاهو، این دولت را دولتی ضعیف توصیف کرد. وی با تروریست خواندن گروه مقاومت گفت: ما ثابت کردیم که فقط زبان زور را می فهمیم. یک سازمان تروریستی اقدام به تحریک مردم علیه ما می کند، اعمال خشونت آمیز انجام می دهد و موفق هم می شود. هنوز حماس به خاطر عملیات فلسطینی پیام تبریک می فرستد.

وی با انتقاد از عملیات سپرشمالی ارتش در مرزهای لبنان گفت باید شمال را رها کنیم هیچ ارزیابی مشخصی وجود ندارد که نشان دهد حزب الله بخواهد به این زودی ها از این تونل ها استفاده کند.

لیبرمن که از منتقدین جدی نتانیاهو در خصوص عدم حمله به نوار غزه و پذیرفتن آتش بس در آخرین درگیری به وجود آمده بین گروه های مقاومت غزه و رژیم صهیونیستی بود افزود وضعیت کنونی کرانه باختری نتیجه پذیرفتن آتش بس در نوار غزه است.

گفتنی است لیبرمن در اعتراض به عدم حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از دولت نتانیاهو جدا و نتانیاهو خود سکان وزارت جنگ را در دست گرفت و عملیات سپرشمالی را آغاز کرد. عملیاتی که از سوی بسیاری از کارشناسان نظامی و امنیتی از اولویت برخوردار نیست. و تنها می تواند برای نتانیاهو دستاورد انتخاباتی داشته باشد.