به گزارش افکار نیوز به نقل از العالم، مردم بحرين به دنبال مطالبه حقوق قانوني خود از جمله، حق شركت در انتخابات و تعيين سرنوشت خويش، برقراري دموكراسي، مجازات جنايتكاران و بركناري رژيم استبدادي هستند.

با وجود اقدامات سرکوبگرانه رژیم حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین و شهید و زخمی کردن شمار زیادی از تظاهرکنندگان که در طول یک سال قیام مردمی در این کشور صورت گرفته است، ترس ملت دیگر فرو ریخته و اهمیتی به تهدیدهای مداوم رژیم نمی دهند.

ابراهیم العرادی فعال سیاسی بحرینی در گفت وگو با العالم، مسوولیت اوضاع فعلی کشور را متوجه مقامات حاکم بحرین دانست و بر عزم و پایداری مردم برای بازگشت به میدان لولوه(شهدا) تاکید کرد.

العرادی هدف از بازگشت به میدان لولوه را ادامه مطالبه مردمی از مقامات حاکم منامه و فشار بر رژیم برای پاسخگویی به درخواست های مشروع ملت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد که گزارش شریف بسیونی رییس کمیته حقیقت یاب پادشاه بحرین، وجود نیروهای موسوم به سپر جزیره را در این کشور غیر قابل توجیه عنوان کرده است.

اين فعال سياسي حق تظاهرات ، اعتراض و آزادي بيان را مساله اي قطعي، غير قابل بحث و منطبق بر منشورهاي بين المللي دانست كه دولت بحرين با افتخار از امضاي آن سخن مي گويد اما در عمل عكس آن را انجام مي دهد.