حملات گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حماه

یگان‌های ارتش عربی سوریه مواضع و مراکز تجمع گروه‌های تروریستی  در حومه شمالی حماه را هدف حملات خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش تروریست‌ها در حال تلاش برای نفوذ به مناطقی نظامی در اطراف تعدادی از روستاها و شهرک‌های واقع در حومه شمالی حماه بودند.

خبرنگار سانا گزارش داد: یگان‌های ارتش سوریه به حملات گروه‌های تروریستی وابسته به "کتائب العزه" که در مناطق "معرکبة"، "الزکاة"، "اللطامنة" و "وادی الدورات" در حومه شمالی حماه مستقر هستند واکنش نشان دادند و مواضع آنها را هدف حملات توپخانه‌ای گسترده خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از تروریست‌ها کشته و خساراتی به تجهیزات جنگی و مقرهای آنها وارد آمد.

گروه‌های تروریستی وابسته به النصره، "الحزب الترکستانی" و "کتائب العزه" و سایر گروه‌های تروریستی توافق منطقه عاری از سلاح در ادلب را از طریق حملات خود به مواضع ارتش سوریه و مناطق مسکونی در منطقه نقض می‌کنند و این در حالی است که ارتش سوریه به نقض آتش‌بس واکنش نشان می‌دهد.

 نیروهای ارتش سوریه دو روز قبل تحرکات گروه‌های تروریستی را در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند، این گروه‌ها توافق منطقه کاهش تنش در ادلب را نقض کرده بودند.

نیروهای سوری چند روز قبل هم استحکامات گروه‌های تروریستی را که برای نفوذ از چندین محور به سمت مواضع نظامی اطراف روستاها و شهرک‌های امن حومه شمالی حماه تلاش می‌کردند، منهدم کردند.

گروه‌های تروریستی به سرکردگی جبهه النصره همچنان به نقض توافق منطقه کاهش تنش در ادلب از طریق حملات مکرر خود به مواضع ارتش و روستاهای امن در منطقه خلع سلاح و اطراف آن ادامه می‌دهند.