نتانیاهو: استعفا نمی‌ دهم

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه درباره پرونده فساد مالی که وی به آن متهم است گفت که اگر دادستان کل تصمیم بگیرد که وی را متهم کند از سمت خود استعفا نخواهد داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دارای چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده 1000، 2000، 3000 و 4000 است و طی ماههای گذشته درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است.

وی که در یک کنفرانس خبری در برزیل به خبرنگاران پاسخ می‌داد، در جواب سوالی که از وی پرسیده بود در صورتی که از سوی دادستان کل برای بازجویی فراخوانده شود چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: «اگر این اتفاق بیفتد از سمت خود استعفا نخواهم داد.»

نتانیاهو که هم اکنون با چهار پرونده فساد مواجه است در ادامه گفت:« اسرائیل دولت قانون است و در قانون نیامده است که نخست وزیر در جریان روند استماع باید از سمت خود کناره گیری کند.»

نتانیاهو در پرونده 4000 متهم است که میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی به «شائول الویچ» مالک شرکت «بِزِک» اعطا کرده تا در ازای آن حمایت رسانه‌ای پایگاه خبری «واللا» را از او و اعضای خانواده وی به دست آورد. رسانه صهیونیستی «واللا» متعلق به «الویچ» تاجر رژیم صهیونیستی است.