ژنرال حفتر اجیر محور شرارت عربی است

منصف المرزوقی، رئیس جمهور سابق تونس گفت خلیفه حفتر، رئیس نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اجیر و مزدور محور شرارت عربی و به عبارت دیگر مصر، عربستان سعودی و امارات عربی متحده است که برای خدمت به اسرائیل و غرب تلاش می‌کنند به هر وسیله‌ای با بهار عربی مقابله کنند.

المرزوقی گفت: بهار عربی با جنگ در سوریه و یمن، با کودتا در مصر و با پول کثیف و رسانه‌های فاسد در تونس نابود شد و اکنون تلاش می‌کنند آخرین جبهه آن را که در لیبی باقی مانده است نابود کنند.

وی همچنین تاکید کرد قدرت‌های بزرگ با کشور‌های محور شرارت عربی همدست هستند و آزادی اعراب برای آن‌ها اهمیتی ندارد به همین سبب هیچ امیدی به آن‌ها نیست و ملت‌های عربی باید خودشان برای آزادی اقدام کنند و حقوقشان را پس بگیرند.

المرزوقی افزود: ژنرال حفتر اجیر کسانی است که خودشان هم اجیر دیگران هستند (رژیم‌های مرتجع عربی که اجیر غرب هستند) این کشور‌ها صرفا عروسک‌هایی در دست قدرت‌های بزرگ هستند تا کشور‌های غربی از طریق آن‌ها بتوانند وارد سوریه، یمن و لیبی شوند. اوضاع به شدت وخیم است. به نظر من ملت‌های عربی برای دستیابی به آزادی و عزت نباید منتظر دیگران باشند بلکه باید به خودشان تکیه کنند. متاسفانه جامعه بین المللی تحت سیطره قدرت‌های بزرگ است و این قدرت‌ها هم به آزادی ملت‌های عربی اهمیتی نمی‌دهند و آزادی این ملت‌ها از نظر آن‌ها در درجه آخر اهمیت قرار دارد.