تل‌آویو با هشدار نصرالله دست به کار شد

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند، این رژیم 20 مرکز استراتژیک را در مکان‌های مختلف فلسطین اشغالی ایمن‌سازی می‌کند تا در صورت پاسخ احتمالی حزب‌الله، این محل‌ها در امان بمانند.

اخبار بین الملل_ روزنامه «هاآرتص» در گزارش خود نوشته است از جمله تأسیساتی که ایمن‌سازی خواهند شد شرکت برق و خطوط انتقال گاز طبیعی هستند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند رآکتورهای دیمونا برای تولید 10 بمب هسته‌ای در هر سال کافی است و هر بمب چندین برابر از بمب‌های شلیک شده به سمت هیروشیماست.

«سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به مناسبت جنگ 33 روزه گفت: «توانایی موشکی مقاومت چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع پیشرفت داشته و موشک‌هایی که داریم سلاحی دقیق است. همچنین در زمینه پهپادها، در سال 2006 تعداد کمی از آنها را داشتیم اما امروز این سلاح قدرتمند بوده و امکانات زیادی در این زمینه در اختیار داریم.»

نصرالله سپس به هراس صهیونیست‌ها از مقاومت اشاره کرد و گفت: «سران اسرائیل امروز بیش از هر زمان دیگری از مقاومت هراس دارند.»

در همین ارتباط، وب‌سایت «مکور ریشون» گزارش داد: «نظامیان یگان «8200» (وابسته به دایره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل یا همان امان) در پایان هفته نشستند وتمام کلمات و عبارت‌های مصاحبه حسن نصرالله به مناسبت سیزدهمین سال پایان جنگ دوم لبنان را ترجمه کردند.»