چُرت زدن‌های آقای وزیر دردسرساز شد!

به تازگی چند منبع آگاه اعلام کرده اند «ویلبر راس»، وزیر بازرگانی آمریکا در جلسات این وزارتخانه نمی‌تواند خود را بیدار نگه دارد و دائما در حال چُرت زدن است!

اخبار بین الملل_ نشریه پولیتیکو نخستین بار با انتشار این خبر اعلام کرد: «چهار منبع آگاه گفته اند که وزارت بازرگانی آمریکا با ریاست ویلبر راس هم اکنون با اختلال عملکرد مواجه شده است. این وزیر ۸۱ ساله آمریکایی بیشتر وقت خود را در کاخ سفید می‌گذراند تا بتواند توجه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را جلب کند.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که کارکنان این وزارتخانه به طور معمول ساعت‌های نشست‌های مهم را در زمان‌های خاصی انتخاب می‌کنند؛ زیرا می‌دانند این پیرمرد ۸۱ ساله ممکن است در جلسه چرت بزند.

یکی از این منابع آگاه اعلام کرد: از آنجایی که او (ویلبر راس) در جلسات این وزارتخانه چرت می‌زند، کارکنان آن سعی می‌کنند جلسات را به گونه‌ای تنظیم کنند که این اتفاق نیفتد؛ بنابراین آن‌ها درباره زمان برگزاری این نشست‌ها بسیار با دقت و آگاهانه عمل می‌کنند. یک پنجره در محل برگزاری نشست‌ها وجود دارد که او (ویلبر راس) می‌تواند در آنجا تمرکز کند و در واقع به خواب نرود.

این منابع آگاه همچنین ضمن «فاجعه» خواندن وضعیت وزارت بازرگانی با ریاست ویلبر راس، اعلام کردند او سعی دارد در کاخ سفید در کنار دونالد ترامپ باشد تا توجه و علاقه او را به خود جلب کند.

به دنبال انتشار این گزارش از سوی پولیتیکو، کوین منینگ، سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: ویلبر راس یک کارمند خستگی ناپذیر و تنها تصمیم گیرنده در این وزارتخانه است. او به طور معمول ۱۲ ساعت در روز کار می‌کند و سفر هم می‌کند. او در سه ماه گذشته به ۷ کشور و ۸ ایالت آمریکا سفر کرده تا دستور کار رئیس جمهور آمریکا را پیش ببرد.