ذوق‌زدگی نتانیاهو از پیام ترامپ

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه از «دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا درباره توافق نظامی جدید احتمالی با این رژیم تشکر کرد.

اخبار بین الملل- وی در پیامی توئیتری نوشت که اسرائیل تا کنون دوست بزرگی همانند ترامپ در کاخ سفید نداشته  و منتظر دیدار با وی در سازمان ملل برای پیشبرد توافق نظامی مشترک با آمریکا است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر اعلام کرد طی تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص توسعه همکاری‌های نظامی گفتگو کرده است.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: «من امروز یک تماس تلفنی با نخست‌وزیر نتانیاهو داشتم تا با او در مورد امکان پیشبرد یک پیمان متقابل دفاعی بین آمریکا و اسرائیل صحبت کنم. این پیمان باعث استحکام بیشتر اتحاد بین ما خواهد شد. من مشتاقم این گفتگوها را پس از انتخابات اسرائیل و در دیداری که در ادامه همین ماه با هم در سازمان ملل خواهیم داشت، ادامه دهیم.»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی این تماس تلفنی ترامپ با نتانیاهو را حمایت تبلیغاتی رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو در آستانه انتخابات سراسری در سرزمین های اشغالی عنوان کرده‌اند.