طوفان شدید در شمال فلسطین اشغالی چند کشته و زخمی برجای گذاشت

در پی وزش طوفان شدید در شمال فلسطین اشغالی که به وقوع سیلاب در این منطقه منجر شد، دستکم یک نفر کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

اخبار بین‌الملل- شدت طوفان در شمال فلسطین اشغالی به اندازه‌ای بود که سیلاب‌ در خیابان‌ها به راه افتاده است و تاکنون مرگ یک عابر پیاده در نتیجه وزش طوفان تأیید شده و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

روز جمعه مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص وقوع سیلاب در پی وزش طوفان سهمگین در شمال فلسطین هشدار دادند و کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی کردند که ساکنان باید انتظار بارش 50 تا 75 میلی‌متر باران را داشته باشند.

طبق این گزارش، شب گذشته، بحران در شمال فلسطین اشغالی تشدید شد و تعدادی از غیرنظامیان در میانه سیلاب، در خودروهای خود گرفتار شدند.

بر اساس این گزارش، شنبه شب، یک مرد 53 ساله نیز به دلیل گرفتار شدن در سیلاب، کشته شد و پزشکان مرکز پزشکی «رامبام» حیفا نیز مرگ وی را تأیید کردند.

در فصل زمستان، وقوع سیلاب یک رخداد عادی در فلسطین اشغالی به حساب می‌آید به طوریکه در ژانویه سال گذشته میلادی، وقوع سیلاب شدید در شمال فلسطین اشغالی، به مسدود شدن چندین خیابان و سرگردان شدن تعداد زیادی از راننده‌ها بر روی سقف خودروهایشان منجر شد و یک نظامی صهیونیست نیز کشته شد.  

بعلاوه، هفته گذشته نیز در اکثر مناطق فلسطین اشغالی ، وضعیت آب و هوایی وخیم اعلام شد و «جبل الشیخ» نیز بارش برف داشت و در پی وقوع سیلاب و وزش بادهای سهمگین که تقریباً در تمامی هفته ادامه داشت، خساراتی در «اشکلون» و «اشدود» به بار آمد.