تیراندازی در کارولینای شمالی؛ 14 نفر زخمی شدند

در یک حادثه تیراندازی که ساعت ۱۲.۰۵ روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی در رستورانی در «سالیسبری»، شهری با ۳۴ هزار ساکن در ایالت کارولینای شمالی آمریکا به وقوع پیوست، دستکم ۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و در مجموع ۱۴ نفر زخمی شدند.

اخبار بین الملل - روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در این خصوص گزارش کرد، نیروهای امنیتی شهر سالیسبری گزارش کردند که حادثه تیراندازی درون رستوران به وقوع پیوسته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از قربانیان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و پنج نفر دیگر نیز به دلیل جراحات ناشی از اصابت گلوله تحت درمان قرار گرفتند.

شبکه سی ان ان گزارش کرد که هشت فرد دیگر این حادثه در این حادثه دچار جراحات خفیفی شدند که دو نفر از آنها به دلیل قرار گرفتن زیر دست و پای افراد دچار جراحت شدند و یک نفر دیگر نیز به دلیل فشارهای عصبی تحت درمان قرار گرفته است.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی در حال تحقیقات و بررسی در خصوص این حادثه هستند و ظاهراً فرد مظنون به تیراندازی تاکنون تعیین هویت نشده و انگیزه وی نیز فاش نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده است و تعدادی نیز در این حوادث زخمی یا کشته می‌شوند اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که تاکنون کنگره و دستگاه اجرایی این کشور اقدامی در زمینه محدود کردن حمل سلاح در ایالات متحده انجام نداده است.