دزدی آمریکایی ها از فرانسه در کرونا/ جنگ غربی ها برای زنده ماندن

کرونا حالا غربی ها را به جان هم انداخته است، فرانسوی ها که روابط خوبی با ترامپ دارند در این روزهای شیوع کرونا به شدت از ترامپ و دولت آمریکا شاکی هستند و می گویند آمریکا ماسک های آنها را دزدیده است.

اخبار بین الملل- یک مقام فرانسوی می گوید: فرانسه دقیقاً مانند هر کشور دیگری برای خرید ماسک با شرکت های چینی توافق می کند ، "اما به محض این سفارشات از کارخانه به باند فرودگاه چینی می آیند و قبل از عزیمت به مقصد اصلی خود ، توسط آمریکایی ها خریداری می شوند."

به گزارش افکارنیوز، در فرودگاه شانگهای چین، گروهی از بازرگانان آمریکایی مبالغ هنگفتی را به صورت نقدی حمل می کنند و به تولید کنندگان چینی ماسک های محافظ مبلغی جذاب ، نزدیک به سه یا چهار برابر قیمت پیشنهاد می دهند و ماسک ها را می خرند.

آمریکایی ها تلاش کردند تا به محموله دو میلیون ماسک که توسط بیمارستانهای منطقه خصوصا بیمارستان مالاول خواسته شده بود ، دست یابند ، اما حضور یک تیم فرانسوی شخصاً در زمین فرودگاه برای همراهی این محموله به فرانسه ، راهی برای هرگونه قطع شدن دست بازرگانان آمریکایی است.

کرونا در فرانسه

رئیس منطقه جنوب فرانسه تاکید کرد که آمریکا یی ها سه برابر قیمت واقعی پرداخت می کنند و ما باید برای حفظ محموله هایمان بجنگیم .

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد بی‌شرمانه دکتر فرانسوی برای تست واکسن کرونا روی مردم آفریقا/ فیلم

وضعیت بحرانی در بیمارستان‌های آمریکا/ استفاده دوباره از گان و ماسک‌ عادی شده است!

رینو موزل رئیس منطقه جنوب فرانسه نیز اعلام کرد که محموله 5 میلیون ماسک که توسط بیمارستانهای این منطقه از چین سفارش داده شده و قرار بود اوایل هفته جاری وارد شود در آخرین لحظات به ایالات متحده رفت . در واقع  آمریکایی ها این سفارش را به صورت نقدی خریداری کرده اند و هواپیمایی که قرار بود مستقیم به فرانسه بیاید ، به ایالات متحده رفته بود.

ژان لوک ملانشون رئیس حزب چپ گرای فرانسه نز در این باره به شدت از ماکرون انتقاد کرد. انتقاد وی بدین جهت است که ماکرون دزدی دریایی آمریکایی ها را نادیده می گیرد.

وی همچنین ماکرون را به خاطر شیوه مدیریت در بحران ، و همینطور سیستم ضعیف بهداشت در مواجهه با شیوع بیماری همه گیر کرونا ، مورد انتقاد قرار داد.

به نظر می رسد گانگسترهای تروریست آمریکایی با دستور به تجار کشورشان در صدد دزدی اقلام بهداشتی در جهان می باشند. آمریکا در حال حاضر اصلا اوضاع خوبی در مقابله با کرونا ندارد و هر روز اخبار بسیار فجیعی از این کشور به گوش می رسد.