کرونا ۳ هزار خدمه یک کشتی کروز در آلمان را راهی قرنطینه کرد

پس از مثبت شدن آزمایش ابتلا به ویروس کووید-۱۹ یکی از خدمه کشتی کروز تی یو آی در آلمان ، تمامی نزدیک به ۳ هزار خدمه آن به قرنطینه رفتند.

اخبار بین الملل-بنا به اعلام منابع مطلع محلی، نزدیک به ۲ هزار و ۸۹۹ نفر خدمه این کشتی کروز تا اطلاع ثانوی راهی قرنطینه شدند. این کشتی اخیرا به عنوان وسیله حمل و نقل برای کارگران «تی یو آی» مورد استفاده قرار گرفته و آن‌ها را در طول همه گیری ویروس کرونا به خانه برمی‌گردانده است.

موسسه رابرت کخ روز یکشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آلمان شناسایی شد، که در نتیجه شمار کل مبتلایان را در این کشور به ۱۶۲ هزار و ۴۹۶ نفر رساند. همچنین با ثبت ۷۴ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، ۶ هزار و ۶۴۹ تن تاکنون در آلمان در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

همچنین بر اساس اعلام موسسه رابرت کخ، بیش از ۱۳۰ هزار تن از مبتلایان به کرونا از ابتدای همه گیری این بیماری در آلمان سلامت خود را بدست آورده اند.

جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز یکشنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۴۸۴ هزار و ۱۷۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۲۴ هزار و ۷۷۸ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشور‌های اروپایی اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند.