توئیت ظریف درباره آزادی «مجید طاهری» از زندان آمریکا

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر، خبر آزادی «مجید طاهری» از زندان آمریکا را اعلام کرد و نوشت: این روند می‌تواند برای همه زندانیان رخ بدهد.

اخبار سیاسیوی تاکید کرد: تمام ایرانی‌هایی که به درخواست امریکا در سایر کشور‌ها یا در این کشور گروگان گرفته شده اند باید به خانه بازگردانده شوند.

او در پایان توئیتی دیگری نوشت: خرسندم که  مجید طاهری و مایکل وایت به زودی به خانواده‌های خود می‌پیوندند. خوشبختانه پروفسور سیروس عسگری روز چهارشنبه به جمع خانواده خود بازگشت. این اتفاق می‌تواند برای همه زندانیان اتفاق افتد. نباید (فقط برخی از آنها) دستچین شوند. گروگان‌های ایرانی که در دست ایالات متحده و یا به نیابت از ایالات متحده اسیر شده‌اند باید به خانه خود باز گردند.

گفتنی است، شبکه خبری فاکس‌نیوز روز پنج‌شنبه به نقل از منابع آگاه در وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که دولت آمریکا به‌زودی «مجید طاهری» پزشک ایرانی که از ۱۶ ماه قبل به اتهام نقض تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در آمریکا زندانی بوده است را آزاد خواهد کرد.

دولت آمریکا روز سه‌شنبه نیز «سیروس عسگری» دانشمند ایرانی که به اتهام تلاش برای سرقت اطلاعات حساس در آمریکا زندانی بود را نیز آزاد کرده بود.