برادر زاده ترامپ، عمویش را خطرناکترین فرد جهان توصیف کرد

برادرزاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که یک روانشناس است در کتاب خود، ترامپ را خطرناکترین مرد جهان توصیف کرده است.

اخبار بین الملل-مری ترامپ که تاکنون درباره اختلالات روانی عمویش صحبت نکرده، در کتاب خود درباره عمویش با عنوان " خیلی زیاد و هرگز کافی نیست: چطور خانواده ام، خطرناکترین مرد جهان را بوجود آوردند" سکوت خود را شکست. قرار است این کتاب ماه آینده منتشر شود.

این کتاب آنقدر تند و انفجاری است که خانواده ترامپ با استناد به یک توافق حفظ حریم شخصی که مری آن را به عنوان مصالحه‌ای درباره میراثش امضا کرده، در تلاش برای جلوگیری از انتشار آن هستند.

تئودور بوتروس وکیل مری ترامپ گفته است رئیس جمهور آمریکا تلاش می کند جلوی انتشار کتابی را بگیرد که در آن به موضوعاتی اشاره می‌شود که بیشترین اهمیت را برای مردم  این کشور دارند.

ناشر جزئیات این کتاب را منتشر نکرده و مری ترامپ ۵۵ ساله نیز درخواست مصاحبه را رد کرده است. اما سرنخ‌هایی از دیدگاه تیره او نسبت به عمویش را می‌توان در شکایات و مصاحبه‌های با معلمان و همکاران سابق، اوراق آکادمیک و مجموعه‌ای از توئیت‌های پاک شده از جمله توئیتی که در آن گفته بود انتخاب عمویش بدترین شب زندگی ام بود، را مشاهده کرد.

سیمون و شوستر ناشر این کتاب در توصیفی از آن آورده است که این کتاب به شدت به مطالعات او (مری ترامپ) درباره اختلالات خانوادگی وابسته است و مری از سابقه کلینیکی خود برای تشریح " کابوس صدمات، روابط مخرب و ترکیب فاجعه بار بدرفتاری و مسامحه از جمله روابط مضر و عجیب و غریب بین پدر بزرگش و دونالد ترامپ استفاده کرده است.

تراژدی که توصیفات این کتاب به آن‌ها اشاره می‌کند، احتمالا شامل واقعه‌ای است که زندگی او و عمویش را تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع مرگ پدرش – فرد برادر بزرگتر ترامپ – به دلیل مصرف الکل در زمانی است که مری ۱۶ ساله بود.

دوستان پدر مری سال گذشته به واشنگتن پست گفتند که آن‌ها تاحدی رفتار‌های ترامپ را علت مرگ او می‌دانند و رئیس جمهور نیز سال گذشته در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست گفت از رفتارش با برادرش متاسف است.

ترامپ به اکسیوس گفته است فکر نمی‌کند برادرزاده اش اجازه داشته باشد این کتاب را بنویسد، چون او توافق حفظ حریم خصوصی را امضا کرده است.