ادامه اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی

پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار لبنان روز پنج شنبه گزارش داد: فساد و ناکامی در مقابله با ویروس کرونا و تظاهراتی که به مقابل منزل بنیامین نتانیاهو کشیده شد نگرانی‌های او را شدت بخشید به گونه‌ای که طرفدارانش را تحریک کرد تا به تظاهر کنندگان حمله کنند و این در حالی است که پلیس با مهاجمان همدست بود.

اخبار بین الملل- بر اساس این گزارش، پس از اینکه طرفداران نتانیاهو به تظاهرکنندگان حمله کردند "رووین ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی گفت «قتل تظاهر کننده یا نخست وزیر یک سناریوی خیالی نیست».

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی هم اذعان کرد: «پلیس به جای اینکه هرج و مرج طلبان واقعی که طرفداران نتانیاهو هستند را مجازات کند، تظاهر کنندگان را بازداشت کرد».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از آماده شدن هزاران نفر برای برگزاری تظاهرات در برابر خانه بنیامین نتانیاهو در خیابان بلفور در قدس اشغالی خبر دادند.

گروه انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی سراسر جهان را پوشش می‌دهد، ضمن انتشار تصاویری در حساب کاربری توئیتر خود گزارش داد: تلاش نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان نتانیاهو که در پارک استقلال قدس اشغالی چادر برپا کرده بودند، ناکام ماند.

با افزایش اعتراضات ضد بنیامین نتانیاهو، معترضان در پارک استقلال، چادر برپا کرده اند. پلیس اسرائیل، روز گذشته تلاش کرد چادر‌هایی که معترضان برپا کرده اند، تخلیه کند، اما موفق نشد.

سرزمین‌های اشغالی در روز‌های گذشته نیز شاهد اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی بود.

معترضان علیه کابینه صهیونیستی به خاطر فساد نخست وزیر و همچنین وضع بد اقتصادی در سزمین‌های اشغالی، تظاهرات کردند.

پیش‌تر بر اساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، ۵۸ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاهش تاثیر کرونا بر جنبه‌های اقتصادی ناراضی هستند و ۳۵ درصد در زمینه ضعف عملکرد او جواب منفی دادند.

طی هفته‌های گذشته معترضین با برپایی چادر در مقابل منزل نتانیاهو به صورت شبانه روزی به اعتراضات خود ادامه داده و خواهان برکنای او از قدرت هستند که این وضعیت تقریبا در طول عمر رژیم صهیونیستی بی سابقه است و همین مسئله اختلافات در راس این رژیم را به بالاترین سطح خود رسانده است.