وعده انتخاباتی احمقانه اما، گیرای ترامپ

به نقل از شبکه المیادین، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا، در اظهاراتی انتخاباتی در ایالت آریزونا ضمن انتقاد از جو بایدن، رقیب انتخاباتی خود، وعده داد در صورتی که در انتخابات پیروز شود، شهروندان این کشور همچنان قادر به حمل آزادانه سلاح خواهند بود.

اخبار بین الملل- او گفت طرح بایدن موجب می‌شود مهاجران غیرقانونی وارد آمریکا شوند و این مسئله‌ای خطرناک است. بایدن نمی‌داند به کجا دارد می‌رود و به نظر می‌رسد به طرف چپ‌های تندرو گرایش دارد و این مسئله مشکلات زیادی را برای کشور به وجود خواهد آورد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: ما چپگرا‌ها را متوقف خواهیم کرد و در چهار سال آینده به پیروزی خواهیم رسید و اگر رئیس جمهور شما باشم به شما اجازه خواهم داد به حمل سلاح ادامه دهید.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که قانون حمل آزادانه سلاح در آمریکا حوادث مرگبار زیادی در پی داشته است و سالانه موجب مرگ هزاران نفر می‌شود. 

ترامپ در ادامه اضافه کرد: بایدن یک عروسک خیمه شب‌بازی است در دست چپگرا‌های افراطی است که تلاش می‌کند مرز آمریکا را بردارد و فکر می‌کنم رئیس جدید او، سندرز است.

بر اساس نظرسنجی‌های جدید، عملکرد ترامپ در قبال مسائل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا، موجب کاهش محبوبیت او نزد مردم شده است و بایدن در بیشتر این نظرسنجی‌ها جایگاه بالاتری از او دارد.

رئیس جمهور آمریکا با طرح این ادعا که ایران و چین خواستار پیروزی بایدن هستند، افزود: اگر من در انتخابات پیروز شوم در مدت یک ماه با تهران توافق امضا خواهم کرد.

ترامپ اخیرا در سخنرانی‌های خود بارها ضمن متهم کردن کشورمان به دخالت در انتخابات آمریکا ، از تمایلش برای گفتگو با ایران خبر داده است.