تنها شعبه بانک سامان در خراسان جنوبی در آستانه تعطیلی

صبح امروز پیامکی از طرف بانک سامان برای مشتریان این بانک ارسال گردید که موجی از نارضایتی و گلایه مشتریان این بانک را به همراه داشته است.

در این پیامک آمده است:
 
بانک سامان
مشتری گرامی
با سپاس از همراهی صمیمانه شما، به آگاهی می رسانیم امکان ارائه خدمات بانک سامان از طریق شعبه بیرجند صرفا طی دو ماه آینده فراهم خواهد بود. لطفا برای تعیین وضعیت خدمات بانکی خود، حداکثر تا روز پنجشنبه 27 خرداد ماه 95 به شعبه مراجعه کنید. دریافت اطلاعات بیشتر: 0216422(داخلی2)
 
این پیامک در حالی از سوی بانک سامان برای مشتریان ارسال گردید که انتظار می رفت بعد از گذشت چند سال از راه اندازی شعبه این بانک در بیرجند در دیگر مناطق مرکز استان و سایر شهرستان ها شعب خدمات این بانک تاسیس شود.
 
از ساعتی پیش تعدادی از مشتریان این بانک در تماس با خبرنگاران ما، ضمن گلایه و نارضایتی از این تصمیم بانک خواستار پیگیری این موضوع هستند.
 
یکی از مشتریان بانک در گفتگو با خبرنگا ما اظهارداشت: در تماس با یکی از کارکنان بانک در خصوص این پیامک جویا شدم که گفتند بدلیل اینکه بانک در صدد است در استان های دیگر مثل مشهد و اصفهان شعبه جدید تاسیس کند و اجازه شعبه با شرایط فعلی داده نمی شود نظر مرکز براین است که شعبه بیرجند به مشهد منتقل گردد.
 
این صحبت کارمند بانک باعث ناراحتی‌ام شده است چرا که وقتی این بانک چند سال است که در بیرجند فعالیت می کند و الان به واسطه فعالیت بانکی که با این شعبه داشته ام چک های در بازار داده ام که امکان جابجایی آن وجود ندارد، حال با این اوصاف تکلیف ما چه می شود؟ آیا برای نقد کردن چک باید به مشهد برویم؟
 
خواهشم از رسانه ها این است که از مسئولان استان بخواهند جلوی تعطیلی شعبه این بانک را در بیرجند بگیرند و این سبب مشکلات فراوانی برای سپرده گذاران خواهد شد.

 

 
خاورستان این موضوع را از زرنگ معاون دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی جویا شد.
 
وی در این رابطه گفت: بانک سامان عضو کمیسیون بانک‌های استان نیست و مشکل این بانک هیچ ارتباطی با دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان ندارد چرا که زیر نظر بانک مرکزی است.
 
همچنین خاورستان برای پیگیری این موضوع چندین مرتبه با تلفن بانک سامان و همراه رئیس این بانک تماس گرفت و به دلیل عدم پاسخ نتوانست درخواست مشتریان این بانک را پیگیری کند.
 
این رسانه آمادگی دارد هر گونه پاسخی را از سوی مسوولین این بانک منتشر کند.