از فرش های قرمز زیر پای مهمانان تا بی تفاوتی نسبت به نماز

دیروز؛ چهارم خردادماه 95 ، جشن 40 سالگی دانشگاه بیرجند با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و مدیران و اساتید دانشگاهی استان برگزار شد.

 
*وزیر علوم معاونش را فرستاد
 
دکتر خلیلی رئیس دانشگاه بیرجند در گفتگو با فارس گفته بود که این جشن با حضور فرهادی؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد، اما محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این جشن حضور یافت و گفت: دکتر فرهادی علاقه زیادی داشت که در این جشن حضور یابد اما به دلیل برنامه ای دیگر که پیش بینی نشده بود و حضور در آن هم ضروری، وی نتوانست در این مراسم حاضر شود.
 
 
*فرش های قرمز زیرپای مهمانان
 
در ابتدای مراسم؛ نمایشگاه توانمندی های علمی، فرهنگی و هنری دانشگاه بیرجند افتتاح و پس از آن هم مراسم جشن در سالن ورزشی فجر دانشگاه برگزار شد. نکته ای که وجود داشت مفروش بودن قسمت هایی از سالن نمایشگاه، ورودی های سالن جشن و همچنین کل سالن برگزاری جشن آن هم از نوع دستباف بود!!!
 
 
 
*مجری تهرانی
 
مجری این برنامه هم آقای حسینیان؛ مجری شبکه سه سیما بود و باز هم مدیران استان توانمندی های نیروهای بومی را نادیده گرفتند و با صرف هزینه های گزاف هنر غریبه پرستی خود را نشان دادند.
 
 
*بی اهمیتی به نماز
 
بر اساس سین زمان بندی شده برنامه، قرار بود مراسم جشن ساعت 12:30 به اتمام برسد و پس از اقامه نماز مهمانان به صرف ناهار بپردازند. اما باز هم با توجه به اینکه استاندار برای سخنرانی 15 دقیقه ای خود در مراسم حاضر نشد و معاون وزیر هم از فرصت 20 دقیقه ای خود تنها حدود 10 دقیقه سخنرانی کرد، جلسه ساعت 13 تمام شد و بدون اینکه خبری از اقامه نماز باشد، همه برای صرف ناهار حاضر شدند.
 
 
*غذاهای رنگین
 
ناهار دانشگاه هم برای مهمانان جوجه، کباب کوبیده و خورشت سبزی به همراه مخلفات بود که قطعا صرف این همه هزینه لازم نبود و بهتر بود از یک نوع غذا برای پذیرایی استفاده می شد.
 
*قسمت خوشمزه نمایشگاه
 
 
*حضور امام جمعه در کنار آقا ابراهیمی
 
 
*روسای دانشگاه بیرجند از ابتدا تاکنون
 
 
* اولین ها و برترین های دانشگاه بیرجند
 
 
* حامیان میلیاردی
 
 
*رونمایی از تمبر دانشگاه و چند کتاب
 
 
 
* بدون شرح
 
 
 
*خوش و بش کنندگان