استخر شنای سربیشه ، پروژه ای که 6 ساله شد!

خبرنگار آوا  در گزارشی میدانی  به سراغ پروژه ای می رود که کلنگ احداث آن در سال 1389 به زمین خورده است ، پروژه ای که قرار بود جلوی رفت و آمد جوانان شهر سربیشه را به مرکز استان برای گذراندن بخشی از اوقات فراغت بگیرد .

استخر سرپوشیده شنای سربیشه پروژه ای است   که در سال 1389 کلنگ احداث آن به زمین زده شد و قرار بود در سال 1393 به بهره برداری برسد.

اما این پروژه علاوه بر اینکه حتی در سال 1393 به بهره برداری نرسید در سال 1394  به علت نقص فنی در مصالح ساختمانی تا آستانه تخریب نیز پیش رفت و  امروزه مشاهدات  میدانی حکایت از راکد بودن  ساخت و ساز دراین پروژه دارد .

 وعده های مسئولین ورزش و جوانان استان در سال گذشته نیز  حکایت از پیشرفت بالای این پروژه در سال 95 می داد  ولی مشاهدات میدانی روند پیشرفت پروژه را بسیار کند ارزیابی می کند .(برای دیدن کلیپ مصاحبه با مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص استخر سربیشه  کلیک کنید )

عده ای از جوانان شهر سربیشه نیز در گفتگو با خبرنگار آوا گفتند حداقل ماهی یک بار تمامی خطرات جاده ای و هزینه ها را به جان می خریم و برای گذراندن اوقات خود به استخرهای شنا در مرکز استان می رویم و دیگر امیدی به استخر شهر سربیشه نداریم.

  • ص
  • ا
  • ب