نخستین خانه صنایع دستی خراسان رضوی در خلیل آباد افتتاح شد + تصاویر

حسین زارع صفت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی، در حاشیه افتتاح اولین خانه صنایع دستی خراسان رضوی در خلیل آباد اظهار داشت: خانه صنایع دستی خلیل آباد محلی است برای توسعه صنایع دستی و ارتباط بهتر هنرمندان این رشته با کسانی که علاقه مند به فراگیری این رشته ها و مردم هستند.

وی با بیان اینکه خانه صنایع دستی خلیل آباد آغاز راه پیشرفت صنایع دستی این شهرستان و کارگاه زنده فعالیت های هنرمندان است، خاطر نشان کرد: مردم و مدیران دولتی برای هدیه های خود از صنایع دستی شهرستان خود استفاده کنند و به این وسیله می توانند رونق اقتصادی به دنبال داشته باشد.

زارع صفت همچنین گفت: شهرستان خلیل آباد با توجه به پیشینه فرهنگی که دارد بیش از این باید معرفی شود و در کنار ظرفیت های طبیعی که در اختیار دارد ظرفیت های فرهنگی و تاریخی به عنوان یک مزیت برای این شهرستان محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه توسعه بوم گردی و بومی اقامتی از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی است، تصریح کرد: شهرستان خلیل آباد یکی از شهرستان هایی است که ظرفیت زیادی برای بوم گردی و بوم اقامتی دارد.

انتهای پیام/

 

  • 11
  • 11
  • 11
  • 11