نجات مرد سالخورده از میان شعله‌ها+ تصاویر

آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری بابیان اینکه در این حادثه مرد سالخورده از میان دود و آتش نجات یافت گفت: حوالی ساعت 10 صبح امروز وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان و امدادگران سه ایستگاه شماره 28،38و 29 به همراه تجهیزات اطفایی و امدادی به محل حادثه واقع در خیابان مسلم شمالی اعزام شدند.

نجات مرد سالخورده از میان شعله‌ها+ تصاویر

وی که خود در محل آتش سوزی حاضر شد و عملیات آتش نشانان را از نزدیک سرپرستی می نمود، افزود: با حضور نجاتگران و آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یک ساختمان دو طبقه مسکونی که هر طبقه آن دارای یک واحد مجزا بود دچار حریق شده، بررسی ها نشان می داد حریق در یکی از اتاق های خواب طبقه دوم این ساختمان رخ داده و به واسطه وجود لوازم خواب و همچنین چوب در این اتاق دود بسیار زیادی همه ساختمان را در بر گرفته است.

نجات مرد سالخورده از میان شعله‌ها+ تصاویر

آتشپاد دوم تیموری گفت: بر اثر وقوع این حادثه مرد سالخورده ای از ساکنان این منزل در میان دود و آتش محبوس شده بود، که اهالی محل با مشاهده وی از پشت پنجره و درخواست استمداد او در اقدامی تحسین برانگیز ضمن اطلاع آتش سوزی به سامانه تلفنی ۱۲۵، در ورودی ساختمان باز و با استفاده از دو دستگاه خاموش کننده وارد منزل شدند.

 

نجات مرد سالخورده از میان شعله‌ها+ تصاویر

وی با اشاره به نجات مرد سالخورده توسط اهالی محل و انتقال وی به بیرون از ساختمان قبل از گستردگی آتش سوزی گفت: ماموران آتش‌نشانی نیز با حضور در محل در اقدامی ضربتی شعله های آتش را مهار و از سرایت آتش به دیگر قسمت های منزل جلوگیری نمودند.

مدبر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با اطفای حریق و تخلیه دود، محل ایمن سازی شد و عملیات در ساعت 10:30به پایان رسید.

نجات مرد سالخورده از میان شعله‌ها+ تصاویر

علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.