سومین پایگاه فوریت‌های پزشکی دزفول ساخته می‌شود

یوسف پریدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: توجه به رشد و گسترش خدمات حوزه بهداشت و درمان و تأمین نیازهای شهروندان در حوزه سلامت، یکی از مهم‌ترین مسائل اقشار مختلف اجتماعی است.

وی افزود: به همین جهت و با پیگیری‌های صورت گرفته، خدمات گسترده‌ای در حوزه بهداشت و درمان دزفول و با همکاری بخش‌های مختلف شهری در این شهرستان طراحی و به اجرا می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: احداث سومین پایگاه فوریت‌های پزشکی جاده‌ای دزفول با کمک خیرین یکی از خدمات پیش بینی شده در این حوزه بوده که احداث آن در جاده  ارتباطی اندیمشک - دزفول در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: این پایگاه امداد جاده‌ای در ابعاد 310 متر مربع و دارای دو کد بوده که با بهره برداری از آن، شاهد رفع نیازهای شهروندان در این بخش از شهرستان و در کم‌ترین زمان ممکن خواهیم بود.

پریدار با بیان اینکه  برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال پیش بینی شده که توسط خیرین احداث و به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: این سومین پایگاه اورژانس شمال استان خوزستان  که توسط جناب دباغ خیر حوزه بهداشت و درمان شهرستان دزفول ساخته می‎شود که پس از طی مراحل اجرایی در کم‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.