مناطق روستایی دزفول توسعه می‌یابند

عبدالحسین پوررکنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: دزفول در بخش روستایی خود دارای ظرفیت و محرومیت گسترده‌ای است و تأمین نیازهای این مناطق یکی از مهم‌ترین اهداف امسال فرمانداری تعیین شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته  طرح‌های عمرانی گسترده در بخش روستایی شهرستان اجرا و دزفول در این حوزه توسعه می‌یابد.

معاون فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: یکی از این طرح‌ها  ساخت یک پل در روستای لطف‌آباد در بخش کوهستانی سردشت دزفول هزینه  بوده که با همکاری خیرین در این منطقه ساخته و نیاز شهروندان در این حوزه رفع می‌شود.

وی گفت:  ساخت پل روستای لطف‌آباد از توابع بخش سردشت دزفول بیش از 2 میلیارد ریال هزینه دارد که یک نیکوکار ساخت آن را بر عهده گرفته  و با کمک این خیر ما بقی هزینه اجرای آن نیز تأمین شده است.

پوررکنی بیان کرد: هم چنین اجرای طرح پاشنه زاگرس به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های جاده‌ای دزفول پس از پیگیری‌های گسترده از مرداد ماه فعالیت خود را  در این شهرستان آغاز کرده است.

وی افزود: برای اجرای این طرح، بیش از 280 میلیارد ریال اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن آغاز شد که با افتتاح و راه‌اندازی آن شاهد گسترش خدمات شهری و تأمین نیاز روستایی در این زمینه خواهیم بود.

معاون فرماندار دزفول عنوان کرد: این طرح از سه راهی شهیون تا روستای المهدی  به طول 6 کیلومتر در دست اجرا است و به زودی شاهد اجرای مراحل بعدی اجرای این طرح خواهیم بود.

وی گفت: همچنین از ابتدای امسال و با پیگیری‌های صورت گرفته، بیش از 8 طرح حوزه راه روستایی در بخش‌های مختلف شهرستان دزفول طراحی و  اجرا شد.

پوررکنی بیان کرد: این طرح‌ها در در روستاهای حسین کلولی، پامنار، سنجر، رزگه، آبید، دیونی و بیشه بزان شهرستان دزفول طراحی و افتتاح شده است.

معاون فرماندار دزفول اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها، بیش از  23 میلیارد و 770 میلیون ریال اختصاص یافته و موجب افزایش رضایت مندی روستاییان از خدمات صورت گرفته شده است.