کارخانه بسته بندی سبزیجات در استان زنجان افتتاح شد

مرصّعی  با بیان اینکه برای راه اندازی کارخانه بسته بندی سبزیجان از مرداد ماه سال 94 شروع به فعالیت کرده ام ، اظهار کرد: قبل از مرداد ماه حداقل پنج تا شش ماه مراحل مجوز اداری صنعت و معدن و بهداشتی را طی کرده ام .

وی با بیان اینکه 800 میلیون ریال هزینه اولیه داشته ام و 300 میلیون ریال وام قرض الحسنه از بسیج سازندگی دریافت کرده ام ،گفت، هزینه همه وسایل و تجهیزات کارخانه مجموعاً 110 میلیون تومان بوده است.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه هشت نفر به صورت مستقیم در کارخانه بسته بندی سبزیجات مشغول به کار هستند، افزود: 15 نفر به صورت غیر مستقیم به اشتغال در کارخانه بسته بندی سبزیجات مشغول هستند.

مرصّعی با بیان اینکه بیشتر کار در کارخانه بسته بندی سبزی مربوط به مشاغل در خانه است ، افزود: مواد اولیه را به صورت مستقیم به منازل پخش کرده و سبزیجات پاک شده را به کارخانه عودت می دهیم .

وی با اشاره به اینکه در آینده بسته بندی قارچ، ترشیجات، شوریجات،توت فرندگی را در این کار خانه راه اندازی خواهم کرد، افزود: سعی در گسترش کارخانه و صادرات محصولات کارخانه به خارج از استان را داریم .

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه همراه با پدرم کارخانه را راه اندازی کرده ام، گفت: بحث تحصیلات برای بسته بندی سبزیجات مهم نبوده و از علاقه مندان برای کار در این کارخانه جذب کرده ام.

مرصّی با بیان اینکه  برای شست و شوی سبزیجات برای اولین بار در استان از ضد عفونی با اوزون استفاده می کنیم، تصریح کرد: ضد عفونی با اوزون آلاینده زیست محیطی نداشته و باعث شادابی سبزیجات شده و عمر نگهداری سبزیجات را افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین 20 تن در ماه محصولات بسته بندی شده سبزیجات به فروش می رسد، افزود: به طور میانگین در سال 450 تن محصولات بسته بندی سبزیجات در کارخانه تولید شده و به فروش می رسد.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی ر پایان خاطرنشان کرد: با بسته بندی سبزیجات به طور میانگین به 25 میلیون تومان در ماه به سود خالص می رسیم.