ایجاد اشتغال برای 5 نفر

اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیر دارد و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است.

برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تولید داخلی کشور و تلاش برای خوداتکایی تأکید شود.

کارآفرین زنجانی

سید اشرف صفوی، بانوی کار آفرین زنجان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است، گفت: باید از نوجوان و جوان، مردم و مسئولان برای تحقق این شعار دست به دست هم دهیم تا بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص شعار سال جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به اینکه از 15 سالگی کار خیاطی را آغاز کردم، بیان کرد: علاقه زیادی به کار خیاطی دارم و با سختی این کار را آغاز کردم و امروز در این کار موفق هستم.

این کار آفرین زنجانی با بیان اینکه تصمیم دارم کارم را بیش از این توسعه دهم، بیان کرد: در حال حاضر انواع لباس‌های مردانه و زنانه در گارگاه ما دوخت می‌شود اما در آینده دوختمان مانتو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به حمایت‌های انجام شده توانستم تعداد چرخ‌های خیاطی کارگاه را افزایش دهم، گفت: در حال حاضر در کارم موفق هستم و رمز موفقیت در کار همت و پشتکارم بود.

کارآفرین زنجانی

صفوی با بیان اینکه در ابتدای کارم با مشکلات زیادی مواجه بودم، گفت: این مشکلات را با تلاش و علاقه‌ای که داشتم پشت سرگداشتم.

وی با اشاره به اینکه هر کاری سختی دارد و هیچ کاری راحت نیست، گفت: کارهایی مانند خیاطی، دامداری، پرورش قارچ و غیره زحمت زیادی دارد ولی این گونه کار‌ها هم می‌توان در جامعه ایجاد اشتغال کند و هم در اقتصاد داخلی تاثیر دارد.

این بانوی کار آفر زنجانی بیان کرد: توسعه این کار ها در روستا‌ها که بیشتر جوانان روستایی بیکار هستند می‌تواند در اقتصاد داخلی تاثیر خوبی داشته باشد و هم از کوچ روستاییان به شهر‌ها جلوگیری کند.

کارآفرین زنجانی

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بیش از اینها به مسئله اقتصاد مقاومتی باید اهمیت دهند، گفت: خانواده‌ها هم باید اقتصاد مقاومتی را در همه بخش‌های زندگی رعایت کنند تا با این کار اقتصاد داخلی سامان یابد و در تولید داخلی و غیره به خود متکی باشیم.

کارآفرین زنجانی