تصادف محور خدابنده جان راکب موتورسیکلت را گرفت

علی‌اصغر شیرمحمدی  در زنجان از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور خدابنده به همدان خبر داد و اظهار کرد: این تصادف حدود ساعت 16 روز گذشته و در کیلومتر 30 این محور روی داده است.

وی در تشریح چگونگی وقوع تصادف روز گذشته گفت: این تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت با دو دستگاه پراید روی داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه عدم رعایت فاصله طولی توسط راکب موتورسیکلت موجب برخورد آن با خودروی پراید شده است، تصریح کرد: این برخورد موجب پرتاب شدن راکب به سمت دیگر و زیر گرفته شدن توسط یک دستگاه پرایدی شده است که در لاین روبه‌رو در حرکت بوده است.

شیرمحمدی با تاکید بر بالا بودن حجم تردد در محورهای استان زنجان در روزهای آخر هفته افزود: با توجه به عبور مسافران استان‌های شمال غرب از محورهای مواصلاتی استان، حجم این ترددها در روزهای پنجشنبه افزایش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

وی با توصیه به رانندگانی که در محورهای استان زنجان تردد می‌کنند برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ادامه داد: با توجه به سردسیر بودن استان پیشنهاد می‌شود، رانندگان ضمن رعایت قوانین، تجهیزات گرمایشی مورد نیاز را همراه داشته و از سالم بودن سیستم مورد نظر در خودروی خود مطمئن باشند.

شایان ذکر است، محور خدابنده در استان زنجان یکی از محورهای پرتلفات در تصادفات رانندگی برای همه وسایط نقلیه به ویژه راکبان موتورسیکلت‌ها است، به نحوی که آمار قابل توجهی از این تلفات در سال جاری در محور مورد نظر روی داده است.