به گزارش پارس نیوز، 

زمانی که خبر پخش فصل ۵ «خندوانه» سه شب در هفته رسانه‌ای شد، این انتظار می‌رفت که رامبد جوان در این سه شب فرصت دارد تا بهترین و جذاب‌ترین برنامه‌ها را روی آنتن بفرستد. اما هفته‌ای که گذشت، این برنامه فاقد هر گونه بدعت و جذابیتی بود. گویا تاریخ انقضاء این برنامه هم نزدیک است!

چهارشنبه شب هفته گذشته که برنامه صرفا به شرکت کننده‌های «خنداننده شو» منحصر شد و حتی بخش‌های بعدی برنامه هم چندان جالب و جذاب نبود. پنج شنبه شب هم جوان در حضور افشین هاشمی نشست و ترجیح داد تا به جای گفت و گوی جذاب و جدی درباره حرفه بازیگری با مهمان، برنامه را با بازی‌هایی که در فصل‌های گذشته انجام می‌شد، پیش ببرد. گویا صرفا پر کردن برنامه مدنظر بود تا ایجاد جذابیت!

از طرفی رویکردی که این برنامه با حضور ارژنگ امیرفضلی پیدا کرده بود و توانسته بود روزنه‌ای در جهت جذابیت برنامه باز کند، از بین رفت!

امیرفضلی که خود را از ابتدا نماینده مردم معرفی می‌کرد و لب به انتقاد‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌گشایید و به نوعی زبان مردم در برنامه بود، اما در برنامه‌های اخیر صرفا منتقد «خندوانه» است و گویا تذکراتی را از جانب افراد و یا نهاد‌هایی دریافت کرده که اتتقادهایش صرفا به حرفه بازیگری و بازیگران خلاصه می‌شود. از جمله پنج شنبه شب گذشته که درباره دستمزد میلیاردی بازیگران سخن گفت. اما اتفاق جدید و عجیبی که در این برنامه افتاد در بخش قرعه کشی بود که همه شماره‌ها را پوچ اعلام کرد، به جز یک شماره! در صورتی که پیش از این در تمام شماره‌ها هدیه‌ای برای حضار در نظر گرفته می‌شد. گویا جوان با این کار به دنبال ایجاد هیجان و جذابیت در برنامه بود که اتفاقا نتیجه معکوس داد.

از این رو بد نیست سازندگان این برنامه یا عطای آن را به لقایش ببخشند و یا اینکه به دنبال ایجاد جذابیت بیشتری باشند. چون با این فرمانی که در پیش گرفته اند، خیلی زود به بن بست خواهند رسید.