حق ورودی: یاوه گویی ترامپ فریاد قلدری در اوج ناتوانی است

 حسین حق وردی در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ در خصوص ایران، گفت: ترامپ قمارباز کمتر از آن است که ملت با عظمت ایران راتهدید کند، جهان هنوز فراموش نکرده است که وقتی مهمترین پایگاه مزدوران جنایتکار آمریکایی را درعین الاسد آماج حملات خود ساختیم چگونه درمقابل دوربین های تلویزیونی ظاهر شد و با صدای لرزان  بریده بریده صحبت کرد و دیگر هیچ نشانی ازیک ابرقدرت نداشت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان موشک باران عین الاسد،  ترامپ از ایران بابت اینکه حملات سنگین تری نداشته تشکر کرد و اوج ضعف و ناتوانی خود و ارتش به ظاهر قدرتمندش را به نمایش گذاشت. مدت هاست که تشت رسوایی ترامپ ازبام افتاده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: مطئنا ادبیات امروز ترامپ بیشتر به زوزه گرگ پیری می‌ماند که هیچ توانی برای اقدام ندارد اما در اوج ناتوانی فریاد قلدری سر می دهد. ما دلیل ذلیلی ترامپ را می‌دانیم، او اگر غذا و دارو را بروی ملت ما بسته است برای این بوده که زودتر تسلیم زورگوئی های ترامپ شویم و  انتظار دارد که خیلی زودتر از این ها نشانه های تسلیم شدن ما را ببیند.

این نماینده مجلس خطاب به ترامپ گفت: کورخوانده ای، مقاومت حداکثری ملت ایران روانت را بهم ریخته است، زیرا تصور می کند تنها عامل شکست احتمالی او در انتخابات، مقاومت ایران است. در سال های اخیر تمام اداهای قدرتمندی ترامپ را ملت ایران یک تنه به هم ریخت تا آن که مجبور شد نمایش خیمه شب بازی شیخک های خلیج فارس را به عنوان پیمان با اسرائیل در بوق و کرنا کند، تا شاید تمام ناکامی هایش جبران شود ولی این شیخک های ذره بینی کوچکتر از آن بودند که حس حقارت رئیس جمهور آمریکا را لاپوشانی کنند.

وی در پایان تاکید کرد: به ترامپ پیشنهاد می‌کنم قبل از تهدید ملت ایران یکبار هم شده فیلم صحبت هایش را بعد از حمله به عین الاسد را ببیند. ما به طور جد معتقدیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.