بدری: باید دولتی‌ها را به پای میز پاسخگویی بیاوریم

 صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس امروز (یکشنبه27 مهر) طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: دفاع از اقتدار مجلس و جایگاه قانونی نمایندگان از وظایف هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی است اما متاسفانه هیأت رئیسه آنچنان باید وشاید در این خصوص عمل نکرده است.

وی افزود: اولا هیأت رئیسه مجلس در مقابل حواشی و هجمه‌های گسترده که علیه مجلس به وجود آمده عملکرد مناسبی نداشته است و در وهله اول با کج سلیقگی زمینه تخریب مجلس را و در وهله دوم در مقابل هجمه‌ها سکوت کرده و یا در زمان نامناسب و به شکل غیر اصولی به دفاع پرداخته است که هزینه اینها را نه فقط هیأت رئیسه بلکه کل نمایندگان مجلس پرداخت کرده‌اند.

 نماینده مردم اردبیل اظهار امیدواری کرد از هیأت رئیسه مجلس انتظار داریم بهتر از این عمل کنند تا آبروی نمایندگان مردم را به خطر نیندازند.

بدری با اشاره به فعالیت مجلس یازدهم گفت: با گذشت 5 ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم نشانی از تعیین راهبرد، برنامه مشخص و اولویت‌بندی در جلسات مجلس نیست در حالی که افزایش قیمت دلار مچ اقتصاد کشور و معیشت مردم را خوابانده است و دولت هم روزه سکوت گرفته، بنابراین مجلس نباید با پرداختن به موضوعات فردی دچار روزمرگی شود.

وی با تاکید بر اینکه انفعال مجلس در برابر بی‌اعتنایی سریالی آقای روحانی به خانه ملت صحیح نیست.

 نماینده مردم اردبیل گفت: بی‌اعتنایی آقای روحانی به مجلس نخست در مورد بلاتکلیفی چند ماهه وزارت صمت در شرایطی که بازار در آتش تورم می‌سوخت و موارد مشابه دیگر به هیچ عنوان در شان مجلسی که به فرموده مقام معظم رهبری مجلس امید و مورد انتظار مردم است، نیست.

بدری تاکید کرد: سؤال از رئیس‌جمهور که به امضای بیش از 180 نماینده رسیده بلاتکلیف است و چرا هیأت رئیسه مجلس نتوانسته حتی به صورت یک جلسه ویژه بررسی مسائل اقتصادی، تورم،‌گرانی افسارگسیخته و معیشت مردم و ... هنوز نتوانسته رئیس‌جمهور را به مجلس بیاورد و این مسائل رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه مردم در آتش گرانی‌های ساعتی می سوزند، گفت: باید دولتی‌ها را به پای میز پاسخگویی بیاوریم وتا به مردم و نمایندگان مردم توضیح دهند که برای این وضعیت چه برنامه‌ای دارند.

 نماینده مردم اردبیل گفت: دولت خواب است و هیچ برنامه‌ای هم ندارد.