رژیم صهیونیستی مدعی تشکیل ائتلافی علیه ایران و اردوغان شد

  وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد منطقه شاهد تشکیل یک ائتلاف علیه ایران و رئیس جمهور ترکیه است.

الی کوهن با اشاره به آشکارسازی خیانت سازش چند کشور عربی در ماه‌های اخیر با رژیم متبوعش در مدعایی از تشکیل ائتلافی متشکل از چند کشور عربی گفت که می‌تواند با ایران و رجب طیب اردوغان مقابله کند.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه یا کانال ۲۰ رژیم صهیونیستی خیانت اعراب به آرمان فلسطین را ناشی از پافشاری آمریکا و توانمندی رژیم صهیونیستی دانست. این وزیر صهیونیست گفت: روند سازش اعراب با پیوستن چند کشور دیگر ادامه خواهد داشت، اما تحقق این امر را به بعد از انتخابات آمریکا موکول کرد.

هفته گذشته نیز وزیر خارجه آمریکا از عربستان خواست تا برای عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اقدام کند، اما پادشاهی عربستان مدعی است که در نقض «اجماع عرب» که شرط عادی سازی روابط با اسرائیل در مورد حل و فصل منازعات اسرائیل و فلسطین است، از امارات و بحرین پیروی نخواهد کرد.

دولت‌های عربی امارات و بحرین در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. روز جمعه نیز سودان به جمع خیانت کنندگان به آرمان فلسطین پیوست. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.