کاخ سفید گزینه جدیدی برای محدودسازی علیه ایران ندارد

 ابوالفضل عمویی در خصوص اظهارنظر مقامات کاخ سفید مبنی بر اعمل تحریم های جدید علیه ایران، گفت: وزیر خزانه داری ایالات متحده چندی پیش عنوان کرد تحریم ها علیه تهران به اوج خود رسیده و گزینه جدیدی برای محدودسازی سراغ ندارند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاخ سفید طی چند وقت گذشته صرفا موارد تحریمی سابق را با عناوین جدید برای افکار عمومی دنیا مطرح می کند که اثرگذار نخواهد بود.

وی افزود: باید یادآور شد که جریان تندرو حاکم بر آمریکا، از تغییر در سیاست های آینده این کشور در مقابل ایران هراس دارد از این رو تلاش می کند مسیر خنثی سازی و برچیده شدن این محدودیت ها را دشورا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در این بین تلاش می کنند در حوزه مسائل بشردوستانه مسیر را برای کشورمان تنگ کنند؛ بر این اساس مسئولان کشورمان باید اقدام جدی در تامین کالاهای بشردوستانه انجام دهند تا اهداف آمریکایی ها محقق نشود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش سطح همکاری با کشورهای منطقه و آسیا و همچنین تقویت تولید داخلی اثرگذاری تحریم ها و محدودیت های یکجانبه آمریکا را از بین ببرد.