انتقام سختی از عاملان ترور سردار رشید جبهه مقاومت گرفته می شود

 علیرضا عباسی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: انگاره "شهیدانه زیستن" شهید سلیمانی و فرمایش متین "تا کسی شهید نباشد، شهید نمی‌شود" دقیقا می‌خواهد بگوید فرد باید ثمن شهادت را پرداخت کرده باشد تا شهید شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی خصائل شهید سلیمانی را مصداق "اتم و اکمل" اصحاب خاص حضرت امیرالمومنین(ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: بین اصحاب صدیق امام علی (ع)، شخصیت‌هایی به علت‌ فضیلت هایی که‌ دارا بودند و به این فضایل شناخته می شدند، برجسته تر و متمایزتر از سایرین بودند و کسی در این فضیلت ها از ایشان سبقت نگرفت از جمله شجاعت، تدبیر و بن بست شکنی مالک اشتر نخعی؛ بصیرت، بلند نظری و دشمن شناسی عمار یاسر؛ ایمان، عبودیت و ولایت پذیری اویس قرنی.

وی تاکید کرد: همه ی این فضیلت ها به صورت اتم و اکمل در شخصیت شهید بزرگوار، سردار سلیمانی جمع شده بود و شخصیت ایشان واجد همه ی کمالات این سه شخصیت بزرگ تاریخ اسلام بود.

عباسی ادامه داد: جنایت بزرگی که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها در منطقه انجام دادند به هیچ عنوان از سوی ملت ایران و سایر ملل مسلمان در جبهه مقاومت بخشودنی نیست و انتقام سختی را این جنایت کاران برای شهادت سردار رشید جبهه مقاومت پس خواهند داد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب و مسئولان امر در جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند این انتقام بدون تعیین زمان انجام می شود و دشمنان باید همواره از احتمال این انتقام وحشت داشته باشند.