پیام‌ روشن رزمایش‌های اخیر برای دشمنان

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان رزمایش اقتدار 99 نزاجا ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: اقتدار، عزت و سربلندی امروز و دیروز ما مرهون بصیرت و شجاعت حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و شهدای عظیم‌الشأن است.

وی با اشاره به موفقیت‌های رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: زمان، مکان، نوع ترکیب و تاکتیک‌های عملیاتی شده در این رزمایش هرکدام حامل پیامی روشن برای دشمنان بوده است. ما از طریق رزمایش‌های اخیر به دشمنان فهماندیم، هر کشوری که در تجاوز احتمالی به خاک جمهوری اسلامی با آن‌ها همکاری کند را ناامید و پشیمان خواهیم کرد.

سرتیپ حیدری با اشاره به توانمندی این نیرو در اجرای رزمایش‌ها ترکیبی خاطرنشان کرد: نیروهای هوابرد، واکنش سریع، متحرک هجومی، نیرو مخصوص و هوانیروز قهرمان در این رزمایش توانسته‌اند با اجرای عملیات‌ها از راه هوا، زمین، دریا و حتی زیر دریا بخشی از قدرت و توانمندی دفاعی خود را در سواحل دریای عمان به نمایش درآورند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن تکریم خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش به ویژه همسران صبور آن‌ها تأکید کرد: همسران ما فرشتگانی آسمانی‌اند که علاوه بر همرزمی در مواردی پرستار ما و همچنین مادر و یاور خانواده هستند که همه مخاطرات احتمالی برای ما را به جان خریده‌اند، لذا باید فرهنگ تکریم و تجلیل از همسران را به نسل‌های بعد منتقل کرده و بدانیم این فرشتگان ایثارگر در تمام موفقیّت‌های ما سهیم هستند.