کوتاهی دولت در اجرای مصوبه مجلس درباره تأمین کالاهای اساسی

 جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 26 بهمن ) قوه مقننه در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تأمین کالاهای اساسی در مجلس به تصویب رسید، اما دولت در اجرای این قانون کوتاهی می‌کند.

وی در همین راستا، افزود: متأسفانه هیچ نظارتی در اجرای قانون تأمین کالا‌های اساسی نیست و همین مسئله باعث افزایش فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس در بخش دیگری از تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از فعالیت های رئیس دستگاه قضا در مقابله با فساد و سفر اخیر وی به گیلان، ادامه داد: قطعاً راه پیش روی قوه قضائیه خوب است، اما باید یادآور شد مقابله با فساد به تنهایی نمی تواند، محقق شود. متأسفانه در سفرهای استانی در این راستا به نمایندگان توجه نشده که سبب رنجش آنها شده است.

کوچکی نژاد در ادامه در تذکری به آقای خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: تأمین نهاده های دامی و کود، یکی از نیازهای اصلی کشاورزان است که امروزه با کمبود شدید در موارد یاد شده مواجه هستیم.

کوچکی نژاد در بخش پایانی تذکر خود خطاب به آقای رزم‌حسینی وزیر «صمت»گفت: متاسفانه به دلیل اعمال سیاست‌های غلط، مصالح ساختمانی در گیلان گران است و همین موضوع سبب افزایش قیمت مسکن در استان شده که نیازمند رسیدگی است.