قانون لغو تحریم‌ها غربی‌ها را خلع سلاح کرد

 مهدی سعادتی بیشه سری یکی از مهمترین اقدامات مجلس یازدهم را تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها دانست و گفت:در تاریخ انقلاب اسلامی می توان گفت که یکی از انقلابی ترین و شجاعانه ترین تصمیم مجلس تصویب این قانون بود که باعث نا امیدی دلبستگان داخلی به مناسبات خارجی شد و از طرف دیگر آمریکا،صهیونیست و اروپا را خلع سلاح کرد.

سعادتی بیشه سری تاکید کرد: تصویب قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها کمک مجلس به دولت در برجام بود تا با دست پر به صحنه مذاکرات برود و از این طریق مسیر را باز کردیم.

وی افزود: علیرغم عصبانی بودن غربی ها و امید ها و تمایل وزارت خارجه برای ایجاد گشایش در برجام و مذاکرات جدید با روی کارآمدن جو بایدن، مقام معظم رهبری شروطی را مشخص کردند که ادامه راه را برای همه مشخص کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: مصوبه مجلس درباره رفع تحریم ها اثرات زیادی در درون کشور و بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی داشت برای همین مجلس جلوی هرگونه قانون گریزی خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: در بند 9 قانون راهبردی به صراحت آمده که متخلفان و استنکاف کنندگان به قوه قضاییه معرفی می شوند که این اقدام هفته پیش صورت گرفت.

سعادتی بیشه سری خاطرنشان کرد: نمایندگان معقتدند که باید مُرّ قانون توسط دولت باید اجرا شود اما در عین حال هم صدایی که حضرت آقا بر آن تاکید داشتند با وحدت رویه و انسجام درون این فضا را ادامه دهیم.