دولت روحانی به قول هایش عمل نکرد/رئیس جمهور بعدی باید سوابق کاری مناسب، سالم و انقلابی داشته باشد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با افکارنیوز با بیان اینکه دولت آقای روحانی مردم را مایوس کرده است، اظهارداشت: دولت آقای روحانی به قول‌های داده شده به مردم که مهمترین آنها تحول در صد روز از گذشت دولت بود عمل نکرد و با این حال ما انتخابات پیش رو را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه همه به مانند آقای روحانی بدقول نیستند تصریح کرد: مردم باید در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را برای جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کنند.

عضو هئیت رئیسه مجلس یازدهم اظهار داشت:امنیت و حفظ استقلال کشور در گرو حضور مردم در انتخابات است.

این نماینده مجلس یازدهم اظهارداشت:مردم دلخوری‌ها از دولت آقای روحانی را نباید پای نظام بنویسند، بالاخره دولت، دولت کم کاری بود و وارد میدان نشد و به همین دلیل هم میدان را تخطئه کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دولت در پستوها و قرنطینه به سرمی‌برد، تصریح کرد:انشالله مردم به کسی که واقعا بتواند برنامه‌ای مبتنی بر واقعیت داشته باشد رای بدهند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور بعدی باید سوابق کاری مناسب و سالم و انقلابی داشته باشد، تاکید کرد:رئیس جمهور بعدی باید استراتژی داشته و راهبردهایش برای مسائل کشور مشخص باشد لذا اگر مردم به چنین فردی رای دهند حتما فضا عوض خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای روحانی همه سرنوشت کشور را به ریش بز آمریکایی‌ها گره زد و همه این مشکلات نتیجه این تصمیم است لذا درست است که این دولت سختی‌هایی را به کشور تحمیل کرد اما همه باید پای صندوق رای حاضر شویم.