به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، حجت الاسلام حميد رسايي امروز -يكشنبه- در تذكر شفاهي خود در صحن علني مجلس با اشاره به نطق ميان دستور علي مطهري ، در دفاع از سپاه به عنوان يكي از نهادهاي موثر و قانوني نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: امام (ره) فرمود: اگر سپاه نبود كشور هم نبود.

وی تصریح کرد: چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم شاهد بودیم که سپاه یکی از وظایفش را دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کاملا عملی کرد.

رسایی خاطرنشان کرد: امروز نیز آقای مطهری مجددا اتهامی را متوجه این نهاد کرد و این درحالیست که پیش از این در مساله وزیر نفت فعلی هم چنین اتهامی را متوجه سپاه کرده بود که سپاه قصد بدست گرفتن تمام قدرت‌های این کشور را دارد، البته رییس مجلس در آن روز جواب محکمی به این موضوع داد و جا داشت که امروز نیز شما به ایشان تذکر می‌دادید.

وی افزود: این تریبون جایی نیست که هر کسی هر چه دلش خواست از پشت آن بگوید و این وسیله‌ای برای رسانه‌های بیگانه شود که نهادهای مقدس را متهم کنند.

این نماینده اصولگرای مجلس اظهار کرد: این که سپاه پاسداران در انتخابات دخالت کرده اتهامی بود که یکبار دیگر در نطق دیگری پس از مرحله اول مطرح شد و این بار دوم بود، این درست نیست، همیشه در تمام دوره ها چنین اتهاماتی را متوجه سپاه و شورای نگهبان و موارد مختلف رسانه‌های بیگانه زدند، از پشت این تریبون که تریبون حاصل خون شهداست نباید این اتهامات متوجه نهادهای مقدس شود.

وی با اشاره به انتخابات مجلس هشتم نیز یادآور شد: در این دوره همین شایعه در مورد لیست اصولگرایان در تهران بود، که لیست جبهه متحد اصولگرایان در تهران مورد حمایت سپاه بوده، من از آقای مطهری می‌پرسم چرا آن روز به این حرف‌ها اعتراض نکرد، ‌ چون در این دوره وی در چنین لیستی نبوده باید حرفی که رسانه‌های بیگانه می‌زنند، ایشان از پشت این تریبون بگوید؟

این نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: ‌ تازه کسانی پشت برخی از این لیست‌ها بودند و سعی می‌کردند آن لیست ها را به اسم سپاه معرفی کنند که اولا ولخرجی‌های بسیار زیادی از بیت‌المال در انتخابات تهران کردند و هیچ کدام از کاندیداهای منتصب‌شان به مجلس نرفتند و البته سایت‌هایشان ساپورت‌کننده اصلی برخی از افرادی هستند که امروز سپاه را متهم می‌کنند.

به گزارش ايسنا، شهاب الدين صدر نايب رئيس مجلس كه رياست جلسه علني را برعهده داشت در پاسخ به اين تذكر گفت:نطق ميان دستور تذكر ندارد، اما به شما وقت داده شد تا صحبت كنيد.