کاندیداهای ریاست جمهوری باید بر اساس امکانات کشور قول بدهند

 علی‌ اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از وعده‌های انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: نامزدهای ریاست جمهوری از وعده‌های غیرعملی و پوپولیستی پرهیز کنند و وعده‌هایی بدهند که امکان تحقق آن وجود داشته  باشد.

وی در همین راستا افزود: کاندیداها در ادوار مختلف صحبت‌هایی درباره معیشت و اقتصاد ارائه می‌کنند، انتظار می‌رود در ایام تبلیغات انتخاباتی با دقت تمام برنامه‌هایشان را در این زمینه‌ها بگویند، اگر مدیریت در کشور ما سازماندهی نشود و اگر مدیریت قوی، شجاع و مطمئن روی کار نیاید نه می‌توانیم اشتغال مردم را حل کنیم و نه می‌توانیم اقتصاد را درست کنیم.

نماینده شاهرود در مجلس ادامه داد: قطعا بدانید که دولت آینده هر که باشد باید به دنبال شایسته‌‌سالاری باشد باید به دنبال افرادی باشد که برای کشور دلسوزانه تلاش کنند و تعهد و تخصص هم داشته باشد.

خانی با بیان اینکه کاندیداها نباید قول‌های بی مورد بدهند، تصریح کرد: کاندیداها باید امکانات کشور را در نظر بگیرند لذا آنها نباید وعده‌های غیرمنطقی را مطرح کنند؛ کاندیداهایی که می‌خواهند در آینده مسند قوه مجریه را در دست بگیرند باید نشان دهند که اهل عمل و خدمتگزاری هستند و از وعده‌های ناشدنی دوری کنند تا خدایی ناکرده موجبات نگرانی مردم فراهم نشود.

وی تاکید کرد: زمانی که قول‌هایی داده می‌شود و به آنها عمل نشود مردم آزرده خواهند شد؛ بنابراین کاندیداهایی که وارد عرصه شده‌اند کمتر قول دهند و بیشتر به فکر عمل باشند.

نماینده شاهرود در مجلس در پایان بیان کرد: امیدوارم با حضور حداکثری مردم دولتی انقلابی، مکتبی، کارآمد و باورمند به جوانان، تشکیل شود.