مسئولان قدرشناس حضور مردم در پای صندوق‌های رای باشند

  مجتبی یوسفی در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مسجد جوادالائمه اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بزرگ‌منشی و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات جای تحسین دارد و امروز، نام ایرانی و ایرانی بودن باعث افتخار است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران و از جمله خوزستان همیشه در تمام عرصه‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند افزود: مردم ما با همه کم و کاستی‌ها و گلایه به حقی که از برخی مدیران اجرایی دارند، تمام این ناملایمت‌ها را کنار گذاشته و در تعیین مدیران خود نقش آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان این کشور و برخی از ایادی سرسپرده داخلی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور قصد داشتند مردم را از رای دادن و انتخاب افراد توانمند ناامید کنند تا امروز تلاش کردند که انتخابات را کم رنگ نشان دهنداما امروز مردم ما با حضورشان نام ایرانی و خوزستانی را سربلند کردند.

یوسفی یادآورشد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز عید بزرگ ایرانیان در حوزه دموکراسی است و دشمنان باید ببینند که مردم ما با هر سلیقه سیاسی که دارند در سرنوشت خود نقش دارند.