احیای امید در جامعه اقدام مهم دولت سیزدهم باشد

 ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا   درباره مهم ترین چالش‌های پیش روی دولت سید ابراهیم رئیسی گفت: قطعا بزرگ‌ترین چالش‌ دولت سیزدهم مربوط به حوزه اقتصاد است. معیشت مردم در مرحله اول و بعد هم اصل موضوع اقتصاد به معنای عام آن، یعنی اصلاح اقتصاد کشور به نحوی که کشور در چند سال آینده بتواند به مرور از تورم بالا ، بیکاری و رشد افسارگسیخته نقدینگی فاصله بگیرد که اینها مهم ترین اولویت‌های دولت آینده محسوب می‌شوند.

او ادامه داد: حقیقت این است که مردم تحمل مدت طولانی برای سر و سامان دادن به موضوع اقتصاد کشور را ندارند و سید ابراهیم رئیسی باید تدابیر سریع برای بهبود وضعیت معیشتی اقشار ضعیف مردم بیاندیشد تا آرام آرام بتواند اقتصاد کشور را شکوفا و رشد یافته کند.

ایمانی افزود: علاوه بر این آقای رئیسی باید تدبیر کند تا بتواند امید را به مردم ناامید کشورمان تزریق کند و مردم حس کنند که اگرچه اکنون وضع مناسبی را در کشور شاهد نیستیم، اما می‌توانند امیدوار باشند که در آینده وضع کشور بهبود خواهد یافت. اگر مردم امید به آینده داشته باشند در شکوفایی وضع امروز کشور بسیار موثر است؛ بنابراین مسئله بهبود سلامت روانی برای مردم کشور اقدامی بسیار مهم است که باید در دستور کار قرار بگیرد.