ضرورت حمایت دولت سیزدهم از تولیدکنندگان داخلی و برنامه‌ریزی در حوزه انرژی هسته‌ای

هادی بیگی نژاد در گفتگو با افکارنیوز درباره سهم خواهی برخی از افراد از دولت آینده اظهار داشت: بنده در مجلس ندیدم که نماینده‌ای به دنبال سهم خواهی باشد و قطعا نمایندگان مجلس به دنبال سهم خواهی نیستند. 

وی بیان کرد: نکته بعدی این است که شاید ما با رفتن تعداد کمی از نمایندگان به هیئت دولت موافق باشیم اما نباید تعداد آنان زیاد باشد. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید به دنبال حضور در دولت باشند چرا که این کار آنها باعث می شود انسجام و یکپارچگی مجلس از بین برود. 

بیگی نژاد اظهار داشت: زمانی که تعداد زیادی از نمایندگان به دنبال حضور در دولت باشند، رأی گیری های مجدد در مجلس و کمیسیون ها باعث مشکلاتی می‌شود و شاکله مجلس از هم می پاشد. 

وی تاکید کرد: بنابراین با این مسئله که نمایندگان بخواهند از مجلس بروند تا در هیئت دولت فعالیت کنند، به جز در موارد نادر مخالف هستیم. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره اولویت‌های دولت آینده، گفت: حل مسئله آب کشور در ابعاد و مناطق مختلف و برنامه‌ریزی برای صادرات برق باید حتما در دولت آینده و به ویژه وزارت نیرو دنبال شود. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و برنامه‌ریزی در حوزه انرژی هسته‌ای از جمله مواردی است که باید در دولت آینده به طور دقیق پیگیری شود. 

وی تاکید کرد: دولت آینده و به ویژه وزیر نفت دولت سیزدهم باید برنامه و راهکار روشنی برای فروش نفت داشته باشند.