دولت سیزدهم درصدد رفع موانع تولید و میدان دادن به بخش خصوصی است

 سید محمد رضا میرتاج الدینی در خصوص محور تاکیدات رهبر انقلاب بر اولویت‌های کاری دولت سیزدهم ، گفت: رییس جمهور منتخب دارای فرصت های خوبی برای ایجاد جهش در کشور است اما در مقابل با چالش های متعددی نیز مواجه خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردمی بودن و گفتگوی صادقانه با جامعه یکی از مهمترین مولفه هایی است که رهبر انقلاب به آن تاکید کردند، اظهار کرد: انجام سفرهای استانی همراه با آسیب شناسی اقدامات گذشته مسئولان، می تواند زمینه گفتگوهای صادقانه با مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: در واقع سفرهای ریاست جمهوری به مناطق مختلف کشور می تواند به مردمی بودن دولت کمک کند و نهایتا زمینه حل مشکلات را فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حل معضلات اقتصادی باید مبتنی بر برنامه تحولی باشد، افزود: اگر تیم اقتصادی دولت سیزدهم ظرفیت های کنونی کشور را احیاء کند، موانع تولید نیز برطرف خواهد شد.

میر تاج الدینی در این راستا گفت: باید یادآور شد رفع موانع تولید نیازمند آسیب شناسی و رفع بوروکراسی و میدان دادن به بخش خصوصی است، نه اعتبارات لذا این مهم باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار بگیرد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال واحدهای تولیدی در شرایط کنونی تحریم ها را دور می زنند و از طریق شرکت های ثالث اقدام به واردات کالاهای مورد نیاز می کنند اما دستگاه های داخلی به دلیل وجود بوروکراسی ها موانع جدی ایجاد می کنند.