برخی از دولتی‌های سابق می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند

 در ادامه جلسه علنی روز (چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه) و در جریان قرائت گزارش کمیسیون بهداشت در مورد حادثه آتش‌سوزی در کلینیک سینا اطهر، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در تذکری گفت: ۱۹ نفر در این حادثه کشته شدند و گزارش کمیسیون بهداشت در این خصوص بسیار مهم بود. باید ترک فعل‌هایی که توسط وزارت بهداشت و درمان وقت صورت گرفته، بررسی شود.

وی ادامه داد: به صراحت در این گزارش اعلام شده که هیچ بازدیدی در حوزه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای از سوی وزارت بهداشت انجام نشده؛ این کار ترک فعل است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری وقت تهران در این خصوص مسئول بوده است. اقدامات شهرداری در ۲۰ مورد تغییرات در این کلینیک قابل توجه است. چه کار می‌کرده‌اند؟ به نظر می‌رسد فقط برخی گزارشات را می‌نوشتند.

برخی از دولتی‌های سابق می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت کار نیز در این زمینه مسئول است. شریعتمداری عملکرد بسیار ضعیفی در حوزه بازدید از این مراکز داشته است.

وی از رئیس مجلس خواست که ترک فعل‌های صورت گرفته را مورد بررسی قرار داده و به قوه قضائیه ارسال کند.

سلیمی ادامه داد: همین آقایان پرونده پلاسکو را سیاسی کردند و داد و هوار به راه انداختند اما در پرونده آتش‌سوزی درمانگاه سینا اطهر سکوت کردند. ترک فعل‌ها آشکار است. با توجه به گزارش جامعی که وزارت بهداشت ارائه داده، دستور دهید تا هر چه سریعتر این موارد پیگیری شده و به صورت جدی برخورد شود.

وی افزود: قرار نیست وقتی آقایان دوران وزارتشان تمام شد، راحت در برج عاج بنشینند و به ریش همه بخندند. شنیده شده است که برخی از همین افراد شروع به توطئه کرده‌اند تا چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند و اجازه کار و فعالیت ندهند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر جرم این افراد و ترک فعل‌هایشان در قوه قضائیه مورد بررسی قرار می‌گرفت و برخورد می‌شد، نمی‌رفتند در برخی لُژها بنشینند و برنامه‌ریزی‌ برای پنچر کردن فعالیت‌های دولت فعلی کنند.